WITAM I ZAPRASZAM



Barok zwariował! I Orzech zwariował! BAROQUE GOES NUTS!

Muzyka barokowa to moja pasja, od pewnego czasu sporo o niej piszę a niektóre moje teksty rozrosły się do wielkości, dla której prywatny profil na Facebooku już nie wystarcza. Staram się, żeby moje teksty były wolne od merytorycznych błędów, ale jeśli takie się pojawią - wybaczcie. Bo ten mój BAROQUE GOES NUTS! to nie barokowa encyklopedia. To zapis mojej pasji i mojego kochania. I choć cząstkę tej mojej pasji i tego mojego kochania chciałbym Wam przekazać...

Zdecydowałem podzielić moje teksty na kilka kategorii:

PRINCIPIO - "In principio erat Verbum", czyli "Na początku było Słowo". Tutaj znajdą swoje miejsce teksty o sprawach dla mnie najważniejszych. I to nie tylko z perspektywy bloga...

B!LIVE - czyli relacje z "żywych" wydarzeń: koncertów, festiwali, spotkań

B!52 - czyli jedna kantata Bacha w tygodniu. A czasem i więcej, bo Jan Sebastian Bach pisał kantaty nie tylko na każdą niedzielę, ale także na wszystkie ważniejsze Święta. A czasem i na inne okazje.

B!CD - czyli recenzje płyt z muzyką barokową. Chciałbym pokazać, że i w Polsce dokonuje się ważnych nagrań.

B!DATE - czyli taka "barokowa kartka z kalendarza". Krótko o ważnych wydarzeniach z historii muzyki barokowej.

B!Inspired - czyli to, co mnie inspiruje. Albo to, czy chciałbym inspirować. Teksty o tym, czego słucham, o czym czytam, co mi gra w duszy.

Zapraszam :).

A jeśli uznacie, że warto puścić moją pasję w świat - udostępniajcie i zapraszajcie. Będzie mi bardzo miło :).

1 komentarze: